new start, new chances

Jeg er en blogger, sa hun. Ordet smakte rart i munnen. Bloggere er i grunn bare en flokk med personligheter som har et behov for å eksponere seg, tenkte hun. Og jeg er én av dem. Hun ville ikke si det høyt. Visste hvor sant det var, men ville allikevel ikke erkjenne sannheten som lå i ordene. Blogging er også en fin måte å se andres talenter på, tenkte hun videre, mens hun så på snøen som la seg på bakken. Og en fin måte å komme i kontakt med folk du beundrer, enten det er fordi de har fått hele verdens fototalent i sine hender eller fordi de skriver de fineste ord.

Jeg har blogget i snart tre år. Vært en del av dette rare samfunnet i tre år. Nå er jeg klar for mer, på denne bloggen. Håper du liker den og at du følger med meg fra min forrige blogg.

bloglovinbloglovinbloglovin

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

7 svar til new start, new chances

  1. Katrine Ü sier:

    Weeeee, jeg vil følge med! Og hurra; jeg er første kommentator! Klappklapp :))
    nice design, jeg liker himmelen♥

  2. Katrine Ü sier:

    sv; ehhheh, jeg hadde faktisk tenkt til å blogge idag! såååe.. wait for it, wait for it! jeg veit jeg er blitt lat.. men jeg gjør mitt beste, lover. er bare blitt litt for perfeksjonistisk (om man kan kalle det det), når det gjelder bloggskriving, og jeg tenker ikke på det like mye som før. men nu skal jeg sette i gang og skrive!

  3. dirtyrecords sier:

    <3<3<3

  4. Guro sier:

    hurra <3<3<3<3

    nå sitter jeg og ser bort på billettene våre. nordnorsk kjærleik.

  5. eirin sier:

    fast leser! 😀

  6. tobias sier:

    haha, jag lovar! 🙂

  7. Sol sier:

    NJAAAAAAAAAA.
    Tjehe, jo. Jeg vil nok det.

Legg igjen en kommentar

